Leuke Japanse reclame laat bijna onmogelijke acties zien

Heb jij ooit wel eens geprobeerd van grote afstand een propje papier in een prullenbak te gooien? Meestal lukken dat soort dingen niet, meer heel soms gaat het wel goed en het gevoel van voldoening is dan natuurlijk extra groot. In een Japanse reclame staan dit soort acties centraal en dat betekent een hilarisch filmpje!

De Japanners hebben zelfs een woord voor dit soort gebeurtenissen: bakakkoii. Dit is een samenvoeging van de Japanse woorden voor idioot en cool en verwoordt dus precies deze acties.

Zangeres Kanna Hashimoto heeft in Japan een reclame gemaakt voor een merk noodles. De boodschap is voor ons niet belangrijk, maar de aantal bakakkoii achter elkaar zijn wel leuk om naar te kijken.

Lees ook:Muzikale boodschap na ramp Japan
Lees ook:Mysterieuze zangeres “GILLE” uit Japan verovert de wereld
Lees ook:Spotify wil Azië veroveren via Japan
Lees ook:Wantrouwen tussen buurlanden Zuid-Korea en Japan groot
Lees ook:Premier Abe geeft offer aan tempel Yasukuni; China geïrriteerd

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.